


Kategorie
Producent
Cena brutto
-
od
do
Szukasz wysokiej jakości filtrów pasujących do swoich ciągników DEUTZ-FAHR? Sprawdź naszą ofertę filtrów paliwa, powietrza, kabinowych i hydraulicznych, aby zapewnić niezawodne działanie maszyn i wydłużyć ich żywotność. Znajdź idealny filtr dla swojego modelu już dziś!
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 5L

FUCHS AGRIFARM MOT 15W40
To olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
Norma ACEA: E7 E7
Norma API: CI-4 CI-4
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W-40 20L

FUCHS AGRIFARM MOT 15W40
Olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W-40 205L

FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD
(Super High Performance Diesel)
Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem.
Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 5L

OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 20L

OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 205L

OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 205L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L

OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L

OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
Filtry DEUTZ-FAHR
W Strefie Rolnika znajdziesz szeroki wybór filtrów dedykowanych DEUTZ-FAHR idealnie pasujących do Twojego ciągnika. W naszej ofercie znajdują się filtry paliwa, filtry powietrza zewnętrzne i wewnętrzne, filtry kabinowe oraz filtry hydrauliczne. Oferujemy również separatory paliwa, które zapewnią bezpieczną i wydajną pracę Twojej maszyny. Dzięki naszej bogatej ofercie, każdy właściciel ciągników DEUTZ-FAHR znajdzie odpowiednie filtry dopasowane do swojego modelu.
Nasze filtry do ciągników DEUTZ-FAHR cechują się wysoką jakością i niezawodnością. Aby ułatwić Ci odnalezienie właściwego produktu, każdy filtr posiada numer porównawczy. Skorzystaj z naszej oferty, aby zapewnić długotrwałą i bezproblemową eksploatację Twojego sprzętu. Profesjonalna obsługa klienta oraz części od renomowanych producentów to nasze największe przewagi nad konkurencją. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą filtrów DEUTZ-FAHR!
Kiedy wymieniać filtry w ciągnikach DEUTZ-FAHR?
Regularna wymiana filtrów w ciągnikach DEUTZ-FAHR jest kluczowa dla zapewnienia ich optymalnego i bezawaryjnego działania. Filtry do ciągników dedykowane DEUTZ-FAHR, w tym filtry paliwa, powietrza, kabinowe oraz hydrauliczne, powinno się wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta. Zwykle mówią one o wymianach co 500 godzin pracy. Niewłaściwa konserwacja może prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa, spadku wydajności oraz uszkodzeń poszczególnych podzespołów.
Pamiętaj, że regularna kontrola stanu filtrów i ich terminowa wymiana to inwestycja w długowieczność i niezawodność Twojego sprzętu. Filtry DEUTZ-FAHR zapewniają skuteczną ochronę przed zanieczyszczeniami, co przekłada się na lepszą wydajność i mniejszą awaryjność ciągników. Skorzystaj z naszej oferty filtrów do ciągników DEUTZ-FAHR ze Strefy Rolników i dbaj o swoje maszyny, aby mogły działać bezproblemowo przez wiele lat.