Producent
Cena brutto
-
od
do
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 5L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 205L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 205L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 20L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W-40 205L
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD
(Super High Performance Diesel)
Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem.
Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W-40 20L
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 5L
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
USZCZELNIACZ PIASTY KOŁA KASETOWY 190X220X16/18 MASSEY FERGUSON NEW HOLLAND TM T6000 TSA FORD 8430 , 8630 , 8830 , 8160 , 8260 , 8360 , 8560 (5178141, 5183844, 877355801)
USZCZELNIACZ 190X220X16/18
ZASTOSOWANIE:
FORD
8430 , 8630 , 8830 , 8160 , 8260 , 8360 , 8560
FIAT
140-90DT , 160-90DT 180-90DT, M100 , M115 , M135 M160
NEW HOLLAND
T6010 Delta T6010 Plus , T6020 Delta T6020 Elite , T6020 Plus , T6030 Delta , T6030 Elite , T6030 Plus , T6040 Elite , T6050 Delta , T6050 Elite , T6050 Plus, T6060 Elite , T6070 Elite, T6080
T7030 , T7040 , T7050 , T7060 , TL100A , TL80A , TL90A , TM120 , TM130 , TM140 , TM165 ,
TS100A , TS110A TS115A , TS125A , TS135A
TM 120 125 130 135 140 150 160 165 175 190
CASE
MXU100 , MXU110 , MXU115 , MXU125 , MXU135
Magnum 235 , Magnum 250 , Magnum 260
Maxxum 100 , Maxxum 110 , Maxxum 115 , Maxxum 120 , Maxxum 125 , Maxxum 130 , Maxxum 140 , Maxxum 145 , Maxxum 150
Puma115 , Puma125 , Puma130 CVT , Puma130 CVX , Puma140 , Puma145 CVT , Puma145 CVX , Puma150 , Puma150 CVT , Puma150 CVX , Puma155 , Puma160 CVT , Puma160 CVX , Puma165 , Puma165 CVT , Puma165 CVX , Puma170 , Puma170 CVX , Puma175 CVX , Puma180 , Puma180 CVT , Puma180 CVX , Puma185 , Puma185 CVT , Puma185 CVX , Puma195 , Puma195 CVT , Puma195 CVX , Puma200 , Puma200 CVT , Puma200 CVX , Puma210 , Puma210 CVT , Puma210 CVX , Puma215 , Puma215 CVX , Puma220 CVT , Puma220 CVX , Puma225 CVT , Puma225 CVX , Puma230 CVX , Puma240 CVT , Puma240 CVX
Nr. porównawcze:
5178141, 5183844, 877355801, 3015547X1, 3019960X1, 3426753M1, 3428317M1, 3428503M1, 3428504M1, 3429815M1, 3429815M3, 86027229, 87355801
USZCZELNIENIE PÓŁOSI NEW HOLLAND TD80, TD90, TD95,TD5030,TD5040, TD5050,TD75D, TD80D, TD85D, TD90D, TD95D,TS100, TS110, TS115, TS80, TS90 ( 5133799) 42x62x17
USZCZELNIACZ PÓŁOSI 42X62X17
ZASTOSOWANIE:
FIAT:
70-66DT, 70-66SDT, 80-66, 80-66DT, 80-66SDT, 70-88DT, 80-88DT,
100-90DT, 110-90DT, 70-90DT, 80-90DT, 85-90DT, 90-90DT,
72-93DT, 82-93DT, 88-93DT, 72-94DT, 82-94DT, 88-94DT, M100, M115, M160
FORD:
5640, 6640, 7740, 7840, 8240, 8340, 8160, 8260, 8360, 8560
NEW HOLLAND:
TD80, TD90, TD95, TD5030, TD5040, TD5050,
TD75D, TD80D, TD85D, TD90D, TD95D, TS100, TS110, TS115, TS80, TS90
Nr. porównawcze:
40002520, 5105923, 5177709 5184117 5184118 5133799