OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 5L
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W-40 20L
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 15W-40 205L
FUCHS AGRIFARM MOT 15W40 to olej silnikowy typu SHPD
(Super High Performance Diesel)
Jest on przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem.
Przeznaczony jest do nowoczesnych ciągników rolniczych pracujących w najcięższych warunkach.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 20L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 205L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 205L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 5L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel) na bazie MC
ograniczający zużycie paliwa przeznaczony do silników Diesla w maszynach rolniczych.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 20071/2/6/7/8
- Man M 3275
- Mtu DDC Typ-2
- Mack EO-M Plus
- Daf
- Renault RLD/RLD-2
Uwaga:
Zamiennik oleju Titan Cargo 10W40 MC
OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 20L
FUCHS AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 20L
To najwyższej jakości olej hydrauliczny i smarowy (maszynowy) o bardzo wysokim wskaźniku lepkości zawierający dodatki typu EP.
Olej AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 to olej typu HVLP, który jest zgodny z normą DIN 51 524 cz.3.
Jest olejem charakteryzującym się wysokim wskaźnikiem lepkości. Zawiera spcjalistyczne dodatki uszlachetniające, które podnoszą odporność na korozję i starzenie eksploatowanych elementów. Formulacja oleju HYDRATEC HVI 46 oparta jest na bazie najwyższej jakości olejów mineralnych.
Specyfikacje
DIN 51524-3;HVLP
ISO 6743-4;HV
OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 205L
FUCHS AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 205L
To najwyższej jakości olej hydrauliczny i smarowy (maszynowy) o bardzo wysokim wskaźniku lepkości zawierający dodatki typu EP.
Olej AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 to olej typu HVLP, który jest zgodny z normą DIN 51 524 cz.3.
Jest olejem charakteryzującym się wysokim wskaźnikiem lepkości. Zawiera spcjalistyczne dodatki uszlachetniające, które podnoszą odporność na korozję i starzenie eksploatowanych elementów. Formulacja oleju HYDRATEC HVI 46 oparta jest na bazie najwyższej jakości olejów mineralnych.
Specyfikacje
DIN 51524-3;HVLP
ISO 6743-4;HV
OLEJ FUCHS AGRIFARM UTTO MP HYDRAULICZNO PRZEKŁADNIOWY 5L
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami róznicowymi.
Olej AGRIFARM UTTO MP jest olejem opartym o specjalnie wyselekcjonowane bazy olejowe i wysokiej jakości dodatki uszlachetniające. Dodatki zapewniają doskonałą pracę mokrych hamulców i ograniczają hałas w całym okresie eksploatacji. Układy, w których pracuje, zabezpiecza doskonale przed zużyciem oraz utrzymuje je w czystości, zapobiegając powstawaniu szlamów i osadów. Zabezpiecza również wszystkie współpracujące elementy przed korozją.
UTTO MP posiada optymalną charakterystykę temperaturowo - lepkościową przez cały okres pracy, co znacząco wpływa na właściwą pracę synchronizatorów. Olej ten przeciwdziała nierównomiernej pracy hamulców, szarpaniu i specyficznym piskom w czasie hamowania. Jest mieszalny z innymi markowymi olejami i jest kompatybilny z uszczelniaczami i kolorowymi stopami metali użytych w układach synchronizacji.
OLEJ FUCHS AGRIFARM UTTO MP HYDRAULICZNO PRZEKŁADNIOWY 205L
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami róznicowymi.
Olej AGRIFARM UTTO MP jest olejem opartym o specjalnie wyselekcjonowane bazy olejowe i wysokiej jakości dodatki uszlachetniające. Dodatki zapewniają doskonałą pracę mokrych hamulców i ograniczają hałas w całym okresie eksploatacji. Układy, w których pracuje, zabezpiecza doskonale przed zużyciem oraz utrzymuje je w czystości, zapobiegając powstawaniu szlamów i osadów. Zabezpiecza również wszystkie współpracujące elementy przed korozją.
UTTO MP posiada optymalną charakterystykę temperaturowo - lepkościową przez cały okres pracy, co znacząco wpływa na właściwą pracę synchronizatorów. Olej ten przeciwdziała nierównomiernej pracy hamulców, szarpaniu i specyficznym piskom w czasie hamowania. Jest mieszalny z innymi markowymi olejami i jest kompatybilny z uszczelniaczami i kolorowymi stopami metali użytych w układach synchronizacji.