OLEJ FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 205L
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 to lekkobieżny olej wielofunkcyjny (MFO) do zastosowania w silnikach, manualnych skrzyniach biegów, przekładniach hydrokinetycznych, układach mokrych hamulców i układach hydraulicznych w maszynach rolniczych i budowlanych.
OLEJ FUCHS AGRIFARM UTTO MP HYDRAULICZNO PRZEKŁADNIOWY 205L
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami róznicowymi.
Olej AGRIFARM UTTO MP jest olejem opartym o specjalnie wyselekcjonowane bazy olejowe i wysokiej jakości dodatki uszlachetniające. Dodatki zapewniają doskonałą pracę mokrych hamulców i ograniczają hałas w całym okresie eksploatacji. Układy, w których pracuje, zabezpiecza doskonale przed zużyciem oraz utrzymuje je w czystości, zapobiegając powstawaniu szlamów i osadów. Zabezpiecza również wszystkie współpracujące elementy przed korozją.
UTTO MP posiada optymalną charakterystykę temperaturowo - lepkościową przez cały okres pracy, co znacząco wpływa na właściwą pracę synchronizatorów. Olej ten przeciwdziała nierównomiernej pracy hamulców, szarpaniu i specyficznym piskom w czasie hamowania. Jest mieszalny z innymi markowymi olejami i jest kompatybilny z uszczelniaczami i kolorowymi stopami metali użytych w układach synchronizacji.
OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS AGRIFARM HVI 46 205L
FUCHS AGRIFARM HVI 46 205L
To najwyższej jakości olej hydrauliczny i smarowy (maszynowy) o bardzo wysokim wskaźniku lepkości zawierający dodatki typu EP.
Olej AGRIFARM HVI 46 to olej typu HVLP, który jest zgodny z normą DIN 51 524 cz.3.
Jest olejem charakteryzującym się wysokim wskaźnikiem lepkości. Zawiera spcjalistyczne dodatki uszlachetniające, które podnoszą odporność na korozję i starzenie eksploatowanych elementów. Formulacja oleju HYDRATEC HVI 46 oparta jest na bazie najwyższej jakości olejów mineralnych.
Specyfikacje
DIN 51524-3;HVLP
ISO 6743-4;HV
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 20L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
OLEJ SILNIKOWY FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40 5L
Najwyższej jakości olej silnikowy dla pojazdów rolniczych, przeznaczony do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższą czystość silnika oraz wyjątkową ochronę przed zużyciem.
Agrifarm MOT X-LA 10W-40 jest najwyższej jakości olejem silnikowym Low-SAPS. Niska zawartość popiołu zapewnia zwiększoną ochronę i trwałość katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych. Spełnia wymagania nowoczesnych silników (EPA Tier 4/UE Stage IV). Spełnia zarówno wymogi specyfikacji europejskiej ACEA E9 oraz amerykańskiej API CJ-4, których ta kombinacja jest konieczna dla spełnienia wymogów wielu producentów, takich jak John Deere lub CASE IH. Zastosowana nowa technologia gwarantuje wysokie zdolności neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN). Pozwala na lepszą ochronę silnika w przypadku stosowania gorszej jakości paliw. Zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę przed zużyciem ściernym, może być również stosowany w starszych pojazdach.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
OLEJ FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W30 20L
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W30
To lekkobieżny olej wielofunkcyjny (MFO) do zastosowania w silnikach, manualnych skrzyniach biegów, przekładniach hydrokinetycznych, układach mokrych hamulców i układach hydraulicznych w maszynach rolniczych i budowlanych.
-silnikowy
-przekładniowy
-hydrauliczny
OLEJ FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 20L
FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 20L
To lekkobieżny olej wielofunkcyjny (MFO) do zastosowania w silnikach, manualnych skrzyniach biegów, przekładniach hydrokinetycznych, układach mokrych hamulców i układach hydraulicznych w maszynach rolniczych i budowlanych.
-silnikowy
-przekładniowy
-hydrauliczny
OLEJ DO UKŁADÓW WSPOMAGANIA FUCHS ATF 4000 1L
TITAN ATF 4000
Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej typu ATF do układów wspomagania kierownicy oraz automatycznych przekładni w samochodach osobowych,
pojazdach użytkowych i maszynach. Poza przekładniami automatycznymi zalecany jest do układów wspomagnia kierownicy w samochodach marki Ford.
Zalecany jest do przekładni automatycznych, gdzie powinien mieć zastosowanie olej klasy DEXRON II. Sprawdza się doskonale w przekładniach, układach
wspomagania i układach hydraulicznych w całym okresie eksploatacji oleju.
OLEJ FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90 20L
OLEJ FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90 20L
FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90 to wielosezonowy olej przekładniowy w klasie lepkości SAE 80W90, przeznaczony do przekładni zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych, osi, skrzynek rozdzielczych i przekładni odbioru mocy w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
Olej przekładniowy do maszyn rolniczych FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90, dzięki swoim właściwościom, zapewnia optymalną płynność i lepkość w niskich temperaturach, co przekłada się na sprawną pracę przekładni po tzw. rozruchu na zimno. Olej pozwala na właściwe zabezpieczenie przekładni nawet przy krótkich pracach w okresie zimowym. Dodatki EP zawarte w oleju tworzą wytrzymały film smarny, odporny na wysokie obciążenia. Gwarantuje to ochronę przed zużyciem ściernym, ogranicza hałas pracującej przekładni i pozwala na optymalna pracę nawet w wysokich temperaturach.