Kategorie
Producent
Cena brutto
-
od
do
OLEJ SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNY 20L
OLEJ SHELL SPIRAX S4 TXM 10W30 20L
Uniwersalny olej przekładniowo-hydrauliczny o lepkości 10W30. Doskonały uniwersalny olej do przekładni ciągników (UTTO) rekomendowany do przekładni, układów hydraulicznych, mokrych hamulców i innych układów pomocniczych w ciągnikach rolniczych i maszynach budowlanych. Shell SPIRAX S4 TXM jest uznany przez wiodących producentów sprzętu rolniczego oraz doskonały do zastosowania w większości nowoczesnych maszyn.
SPIRAX S4 TXM został sprawdzony pod kątem najnowszych wymagań wiodących producentów ciągników i przekładni, włącznie z firmami John Deere, Massey Ferguson, Ford-New Holland i GM Allison.
Olej Shell Spirax można zastąpić olejem Arbor MTF
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
Olej Shell Rimula R4 L zawiera niskopopiołowe dodatki zabezpieczacjące pracujace w najcięższych warunkach elementy silników niskoemisyjnych. Zabezpieczajaca moc jest dodatkowo wzmocniona dzięki zastosowaniu wysokiej czystości oleju bazowego grupy drugiej ,co dodatkowo zapewnia zwiększenie aktywności dodatków. Zapewnia to znacznie lepsze zabezpieczenia przed zuzyciem, tworzeniem sie osadów oraz zwiekszoną odporność na rozkład termiczny.
Niskopopiołowa formulacja zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych montowane w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczen.
Może być stosowany w silnikach spełniajacych normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5, US 2007 jak również do starszych modeli. Odpowiedni do stosowania w urzadzeniach rolniczych i maszynach budowlanych.
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 5L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 5L
Olej Shell Rimula R4 L zawiera niskopopiołowe dodatki zabezpieczacjące pracujace w najcięższych warunkach elementy silników niskoemisyjnych. Zabezpieczajaca moc jest dodatkowo wzmocniona dzięki zastosowaniu wysokiej czystości oleju bazowego grupy drugiej ,co dodatkowo zapewnia zwiększenie aktywności dodatków. Zapewnia to znacznie lepsze zabezpieczenia przed zuzyciem, tworzeniem sie osadów oraz zwiekszoną odporność na rozkład termiczny.
Niskopopiołowa formulacja zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych montowane w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczen.
Może być stosowany w silnikach spełniajacych normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5, US 2007 jak również do starszych modeli. Odpowiedni do stosowania w urzadzeniach rolniczych i maszynach budowlanych.
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L
Shell Rimula R6 LM zapewnia potrójną ochronę:
Syntetyczne oleje bazowe pozwalają uzyskać jeszcze większą aktywność zastosowanych dodatków. Unikalna technologia dodatków. Wyjątkowy system zapobiegający zużyciu.
Połączenie tych czynników pozwala uzyskać wyjątkowe osiągi, wydłużyć okresy między wymianą oleju i zmniejszyć zużycie bez obniżania trwałości.
Formuła niskopopiołowa (low-SAPS) zapewnia ochronę dla katalizatora układu wydechowego i pomaga kontrolować gromadzenie się osadów w silnikach CNG, sprawiając, że olej ten jest idealnym rozwiązaniem dla firm, których parki maszyn składają się z pojazdów zasilanych różnymi rodzajami paliwa, samochodów ciężarowych i autobusów z silnikami niskoemisyjnymi.
Specyfikacje i aprobaty
ACEA:E7, E6,E4-99; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20077; DAF: Spełnia ACEA E6 &; E4-99; Mack: EO-M+; MAN: 3477, 3271-1; Aprobata MB: 228.51, 226.9; MTU; Category 3.1; Samochody ciężarowe Renault: RD-2; Volvo: CNG, VDS-2.