Producent
Cena brutto
-
od
do
OLEJ LOTOS AGROL U 5L HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY UTTO
AGROL U 5l
Wielosezonowy olej HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY Agrol U typu UTTO.
Przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia napędu jak i w układach hydraulicznych ciągników i maszyn rolniczych.
OLEJ SILNIKOWY TURDUS SHPD 15W40 5L
Wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do czterosuwowych silników wysokoprężnych ciągników siodłowych, pojazdów ciężarowych, dostawczych i samochodów specjalnych, głównie przystosowanych do spełniania wcześniejszych norm emisyjnych. Zapewnia doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych.
SAE 15W/40
API CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL
ACEA E5-02/E3-96/E2-96
MB – Approval 228.3
VOLVO VDS-2
MAN M3275
CES 20076, 20077
OLEJ SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNY 20L
OLEJ SHELL SPIRAX S4 TXM 10W30 20L
Uniwersalny olej przekładniowo-hydrauliczny o lepkości 10W30. Doskonały uniwersalny olej do przekładni ciągników (UTTO) rekomendowany do przekładni, układów hydraulicznych, mokrych hamulców i innych układów pomocniczych w ciągnikach rolniczych i maszynach budowlanych. Shell SPIRAX S4 TXM jest uznany przez wiodących producentów sprzętu rolniczego oraz doskonały do zastosowania w większości nowoczesnych maszyn.
SPIRAX S4 TXM został sprawdzony pod kątem najnowszych wymagań wiodących producentów ciągników i przekładni, włącznie z firmami John Deere, Massey Ferguson, Ford-New Holland i GM Allison.
Olej Shell Spirax można zastąpić olejem Arbor MTF
OLEJ AGROL U 20L HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY UTTO
AGROL U 20l
Wielosezonowy olej HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY Agrol U typu UTTO.
Przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia napędu jak i w układach hydraulicznych ciągników i maszyn rolniczych.
OLEJ SILNIKOWY TURDUS SHPD 15W40 20L
Wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do czterosuwowych silników wysokoprężnych ciągników siodłowych, pojazdów ciężarowych, dostawczych i samochodów specjalnych, głównie przystosowanych do spełniania wcześniejszych norm emisyjnych. Zapewnia doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych.
SAE 15W/40
API CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL
ACEA E5-02/E3-96/E2-96
MB – Approval 228.3
VOLVO VDS-2
MAN M3275
CES 20076, 20077
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
Olej Shell Rimula R4 L zawiera niskopopiołowe dodatki zabezpieczacjące pracujace w najcięższych warunkach elementy silników niskoemisyjnych. Zabezpieczajaca moc jest dodatkowo wzmocniona dzięki zastosowaniu wysokiej czystości oleju bazowego grupy drugiej ,co dodatkowo zapewnia zwiększenie aktywności dodatków. Zapewnia to znacznie lepsze zabezpieczenia przed zuzyciem, tworzeniem sie osadów oraz zwiekszoną odporność na rozkład termiczny.
Niskopopiołowa formulacja zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych montowane w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczen.
Może być stosowany w silnikach spełniajacych normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5, US 2007 jak również do starszych modeli. Odpowiedni do stosowania w urzadzeniach rolniczych i maszynach budowlanych.
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 5L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 5L
Olej Shell Rimula R4 L zawiera niskopopiołowe dodatki zabezpieczacjące pracujace w najcięższych warunkach elementy silników niskoemisyjnych. Zabezpieczajaca moc jest dodatkowo wzmocniona dzięki zastosowaniu wysokiej czystości oleju bazowego grupy drugiej ,co dodatkowo zapewnia zwiększenie aktywności dodatków. Zapewnia to znacznie lepsze zabezpieczenia przed zuzyciem, tworzeniem sie osadów oraz zwiekszoną odporność na rozkład termiczny.
Niskopopiołowa formulacja zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych montowane w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczen.
Może być stosowany w silnikach spełniajacych normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5, US 2007 jak również do starszych modeli. Odpowiedni do stosowania w urzadzeniach rolniczych i maszynach budowlanych.
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L
Shell Rimula R6 LM zapewnia potrójną ochronę:
Syntetyczne oleje bazowe pozwalają uzyskać jeszcze większą aktywność zastosowanych dodatków. Unikalna technologia dodatków. Wyjątkowy system zapobiegający zużyciu.
Połączenie tych czynników pozwala uzyskać wyjątkowe osiągi, wydłużyć okresy między wymianą oleju i zmniejszyć zużycie bez obniżania trwałości.
Formuła niskopopiołowa (low-SAPS) zapewnia ochronę dla katalizatora układu wydechowego i pomaga kontrolować gromadzenie się osadów w silnikach CNG, sprawiając, że olej ten jest idealnym rozwiązaniem dla firm, których parki maszyn składają się z pojazdów zasilanych różnymi rodzajami paliwa, samochodów ciężarowych i autobusów z silnikami niskoemisyjnymi.
Specyfikacje i aprobaty
ACEA:E7, E6,E4-99; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20077; DAF: Spełnia ACEA E6 &; E4-99; Mack: EO-M+; MAN: 3477, 3271-1; Aprobata MB: 228.51, 226.9; MTU; Category 3.1; Samochody ciężarowe Renault: RD-2; Volvo: CNG, VDS-2.
OLEJ LOTOS AGROL STOU PLUS 10W30 SILNIKOWO - HYDRAULICZNO - PRZEKŁADNIOWY 20L
LOTOS AGROL STOU PLUS 10W30 20L
Wysokiej jakości wielosezonowy, wielofunkcyjny olej typu STOU przeznaczony do smarowania silników z zapłonem samoczynnym zarówno wolnossących i turbodoładowanych oraz układów przekładniowych i hydraulicznych nowoczesnych ciągników i maszyn rolniczych. Olej został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych mineralnych olejów podstawowych z udziałem bazowych olejów syntetycznych z wykorzystaniem odpowiednio dobranego i sprawdzonego zestawu dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym i antypiennym, przy zapewnieniu uzyskania wysokiego potencjału myjąco-dyspergującego oraz smarnego.
Zapewnia:
• Czystość i pełną ochronę nowoczesnych silników
• Łatwy rozruch w niskich temperaturach
• Wysoką ochronę przeciwzużyciową elementów układu hydraulicznego
• Optymalne warunki pracy przekładni, sprzęgła i „mokrych” hamulców
• Racjonalizację gospodarki smarowniczej parku maszynowego
Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych, nie stanowią specyfikacji
technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulegać zmianie.
Specyfikacje, klasyfikacje:
SAE: 10W30 • API: CG-4/GL-4
Poziom jakości:
JD J27, JD J20C, CMS M1139, M1144, M1145, CMS M1135, M1143,
Ford M2C 159B/C, Ford M2C 134D, New Holland 82009201/2/3,
ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B
Pojemność: 20L
OLEJ LOTOS AGROL STOU PLUS 10W30 SILNIKOWO - HYDRAULICZNO - PRZEKŁADNIOWY 5L
LOTOS AGROL STOU PLUS 10W30 5L
Wysokiej jakości wielosezonowy, wielofunkcyjny olej typu STOU przeznaczony do smarowania silników z zapłonem samoczynnym zarówno wolnossących i turbodoładowanych oraz układów przekładniowych i hydraulicznych nowoczesnych ciągników i maszyn rolniczych. Olej został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych mineralnych olejów podstawowych z udziałem bazowych olejów syntetycznych z wykorzystaniem odpowiednio dobranego i sprawdzonego zestawu dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym i antypiennym, przy zapewnieniu uzyskania wysokiego potencjału myjąco-dyspergującego oraz smarnego.
Zapewnia:
• Czystość i pełną ochronę nowoczesnych silników
• Łatwy rozruch w niskich temperaturach
• Wysoką ochronę przeciwzużyciową elementów układu hydraulicznego
• Optymalne warunki pracy przekładni, sprzęgła i „mokrych” hamulców
• Racjonalizację gospodarki smarowniczej parku maszynowego
Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych, nie stanowią specyfikacji
technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulegać zmianie.
Specyfikacje, klasyfikacje:
SAE: 10W30 • API: CG-4/GL-4
Poziom jakości:
JD J27, JD J20C, CMS M1139, M1144, M1145, CMS M1135, M1143,
Ford M2C 159B/C, Ford M2C 134D, New Holland 82009201/2/3,
ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B
Pojemność: 5L
OLEJ LOTOS AGROL STOU PLUS 10W40 SILNIKOWO - HYDRAULICZNO - PRZEKŁADNIOWY 20L
LOTOS AGROL STOU PLUS 10W40 20L
Wysokiej jakości wielosezonowy, wielofunkcyjny olej typu STOU przeznaczony do smarowania silników z zapłonem samoczynnym zarówno wolnossących i turbodoładowanych oraz układów przekładniowych i hydraulicznych nowoczesnych ciągników i maszyn rolniczych. Olej został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych mineralnych olejów podstawowych z udziałem bazowych olejów syntetycznych z wykorzystaniem odpowiednio dobranego i sprawdzonego zestawu dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym i antypiennym, przy zapewnieniu uzyskania wysokiego potencjału myjąco-dyspergującego oraz smarnego.
Zapewnia:
• Czystość i pełną ochronę nowoczesnych silników
• Łatwy rozruch w niskich temperaturach
• Wysoką ochronę przeciwzużyciową elementów układu hydraulicznego
• Optymalne warunki pracy przekładni, sprzęgła i „mokrych” hamulców
• Racjonalizację gospodarki smarowniczej parku maszynowego
Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych, nie stanowią specyfikacji
technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulegać zmianie.
Specyfikacje, klasyfikacje:
SAE: 10W40 • API: CG-4/GL-4
Poziom jakości:
JD J20C, CMS M1144, M 1143, M1145,
ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B
Pojemność: 20L
OLEJ LOTOS AGROL STOU PLUS 10W40 SILNIKOWO - HYDRAULICZNO - PRZEKŁADNIOWY 5L
LOTOS AGROL STOU PLUS 10W40 5L
Wysokiej jakości wielosezonowy, wielofunkcyjny olej typu STOU przeznaczony do smarowania silników z zapłonem samoczynnym zarówno wolnossących i turbodoładowanych oraz układów przekładniowych i hydraulicznych nowoczesnych ciągników i maszyn rolniczych. Olej został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych mineralnych olejów podstawowych z udziałem bazowych olejów syntetycznych z wykorzystaniem odpowiednio dobranego i sprawdzonego zestawu dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym i antypiennym, przy zapewnieniu uzyskania wysokiego potencjału myjąco-dyspergującego oraz smarnego.
Zapewnia:
• Czystość i pełną ochronę nowoczesnych silników
• Łatwy rozruch w niskich temperaturach
• Wysoką ochronę przeciwzużyciową elementów układu hydraulicznego
• Optymalne warunki pracy przekładni, sprzęgła i „mokrych” hamulców
• Racjonalizację gospodarki smarowniczej parku maszynowego
Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych, nie stanowią specyfikacji
technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulegać zmianie.
Specyfikacje, klasyfikacje:
SAE: 10W40 • API: CG-4/GL-4
Poziom jakości:
JD J20C, CMS M1144, M 1143, M1145,
ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B
Pojemność: 5L