Producent
Cena brutto
-
od
do
OLEJ SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNY 20L
OLEJ SHELL SPIRAX S4 TXM 10W30 20L
Uniwersalny olej przekładniowo-hydrauliczny o lepkości 10W30. Doskonały uniwersalny olej do przekładni ciągników (UTTO) rekomendowany do przekładni, układów hydraulicznych, mokrych hamulców i innych układów pomocniczych w ciągnikach rolniczych i maszynach budowlanych. Shell SPIRAX S4 TXM jest uznany przez wiodących producentów sprzętu rolniczego oraz doskonały do zastosowania w większości nowoczesnych maszyn.
SPIRAX S4 TXM został sprawdzony pod kątem najnowszych wymagań wiodących producentów ciągników i przekładni, włącznie z firmami John Deere, Massey Ferguson, Ford-New Holland i GM Allison.
Olej Shell Spirax można zastąpić olejem Arbor MTF
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 5L
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 5L
SPECYFIKACJA
ACEA E5 / E7
API CI-4 / CH-4 / SJ
DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3
MAN M 3275
CUMMINS 20076 / 20077 / 20078
CATERPILLAR CF-1
15W40
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 20L
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 20L
SPECYFIKACJA
ACEA E5 / E7
API CI-4 / CH-4 / SJ
DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3
MAN M 3275
CUMMINS 20076 / 20077 / 20078
CATERPILLAR CF-1
15W40
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 10W30 20L
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 20L
SPECYFIKACJA
- API: GL-4
- MASSEY FERGUSON: CMS M 1145 / 1143
- VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)
- ZF : TE-ML 03E / 05F / 06K / 17E
- JOHN DEERE : JDM J 20C
- CNH : MAT 3505 / 3525 / 3526
- CASE : MS 1206 / 1207 / 1209
- NEW HOLLAND : NH 410B / NH 410C
- FORD : M2C 134D / FHNA 2C 201.00
- KUBOTA : UDT
- Mc CORMICK : HTX
- AGCO/Allis : 821 XL
- CLAAS / RENAULT AGRICULTURE
Olej MPV Dynatrans można zastąpić olejem Arbor MTF
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 10W30 5L
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 5L
SPECYFIKACJA
- API: GL-4
- MASSEY FERGUSON: CMS M 1145 / 1143
- VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)
- ZF : TE-ML 03E / 05F / 06K / 17E
- JOHN DEERE : JDM J 20C
- CNH : MAT 3505 / 3525 / 3526
- CASE : MS 1206 / 1207 / 1209
- NEW HOLLAND : NH 410B / NH 410C
- FORD : M2C 134D / FHNA 2C 201.00
- KUBOTA : UDT
- Mc CORMICK : HTX
- AGCO/Allis : 821 XL
- CLAAS / RENAULT AGRICULTURE
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
Olej Shell Rimula R4 L zawiera niskopopiołowe dodatki zabezpieczacjące pracujace w najcięższych warunkach elementy silników niskoemisyjnych. Zabezpieczajaca moc jest dodatkowo wzmocniona dzięki zastosowaniu wysokiej czystości oleju bazowego grupy drugiej ,co dodatkowo zapewnia zwiększenie aktywności dodatków. Zapewnia to znacznie lepsze zabezpieczenia przed zuzyciem, tworzeniem sie osadów oraz zwiekszoną odporność na rozkład termiczny.
Niskopopiołowa formulacja zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych montowane w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczen.
Może być stosowany w silnikach spełniajacych normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5, US 2007 jak również do starszych modeli. Odpowiedni do stosowania w urzadzeniach rolniczych i maszynach budowlanych.
OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 8900 10W40 5L
Olej silnikowy typu Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zalecany do stosowania w silnikach spełniających normy emisji Euro VI i starszych. Jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w rozbudowane systemy oczyszczania spalin (SCR, DPF). Posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i antykorozyjne. Pozwala osiągać długie okresy pomiędzy wymianami oleju (wymagane np. przez DAF, MAN czy Mercedes-Benz).
NORMY I SPECYFIKACJE:
10W40
ACEA E6, E7, E9 E4;
API CJ-4, CI-4, CH4
TOTAL RUBIA 8900 10W40 to olej niskopopiołowy do najnowszych silników z DPF i SCR.
Może być stosowany jako zamiennik oleju AMBRA UNITEK oraz AKCELA UNITEK.
OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 8900 10W40 20L
Olej silnikowy typu Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zalecany do stosowania w silnikach spełniających normy emisji Euro VI i starszych. Jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w rozbudowane systemy oczyszczania spalin (SCR, DPF). Posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i antykorozyjne. Pozwala osiągać długie okresy pomiędzy wymianami oleju (wymagane np. przez DAF, MAN czy Mercedes-Benz).
NORMY I SPECYFIKACJE:
10W40
ACEA E6, E7, E9 E4;
API CJ-4, CI-4, CH4
TOTAL RUBIA 8900 10W40 to olej niskopopiołowy do najnowszych silników z DPF i SCR.
Może być stosowany jako zamiennik oleju AMBRA UNITEK oraz AKCELA UNITEK.
OLEJ PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS LS 80W90 5L
Zapewnia odpowiednią czystość mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu. Zapobiega hałasowi i wibracji w trakcie intensywnego użytkowania. Dzięki swoim dodatkom zapewnia maksymalną ochronę mocno obciążonym przekładniom (również obciążanym udarowo). Doskonała kompatybilność z materiałami ciernymi. Bardzo wysoka jakość i obojętność wobec uszczelek.
NORMY I SPECYFIKACJE:
API: GL-5 LS
ZF TE-ML 05C, 12C, 16E
Jest odpowiedni do stosowania w większości specyficznych osi producentów sprzętu rolniczego: CLAAS_RENAULT, DEUTZ, FORD M2C 104A, SYER
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 5L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 5L
Olej Shell Rimula R4 L zawiera niskopopiołowe dodatki zabezpieczacjące pracujace w najcięższych warunkach elementy silników niskoemisyjnych. Zabezpieczajaca moc jest dodatkowo wzmocniona dzięki zastosowaniu wysokiej czystości oleju bazowego grupy drugiej ,co dodatkowo zapewnia zwiększenie aktywności dodatków. Zapewnia to znacznie lepsze zabezpieczenia przed zuzyciem, tworzeniem sie osadów oraz zwiekszoną odporność na rozkład termiczny.
Niskopopiołowa formulacja zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych montowane w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczen.
Może być stosowany w silnikach spełniajacych normy ograniczenia emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 4, 5, US 2007 jak również do starszych modeli. Odpowiedni do stosowania w urzadzeniach rolniczych i maszynach budowlanych.
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L
OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L
Shell Rimula R6 LM zapewnia potrójną ochronę:
Syntetyczne oleje bazowe pozwalają uzyskać jeszcze większą aktywność zastosowanych dodatków. Unikalna technologia dodatków. Wyjątkowy system zapobiegający zużyciu.
Połączenie tych czynników pozwala uzyskać wyjątkowe osiągi, wydłużyć okresy między wymianą oleju i zmniejszyć zużycie bez obniżania trwałości.
Formuła niskopopiołowa (low-SAPS) zapewnia ochronę dla katalizatora układu wydechowego i pomaga kontrolować gromadzenie się osadów w silnikach CNG, sprawiając, że olej ten jest idealnym rozwiązaniem dla firm, których parki maszyn składają się z pojazdów zasilanych różnymi rodzajami paliwa, samochodów ciężarowych i autobusów z silnikami niskoemisyjnymi.
Specyfikacje i aprobaty
ACEA:E7, E6,E4-99; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20077; DAF: Spełnia ACEA E6 &; E4-99; Mack: EO-M+; MAN: 3477, 3271-1; Aprobata MB: 228.51, 226.9; MTU; Category 3.1; Samochody ciężarowe Renault: RD-2; Volvo: CNG, VDS-2.