Jesteśmy do Państwa dyspozycji (Pn- Pt 8.00-17.00) pod numerem:+48 730 516 520

We speak English!   Wir sprechen Deutsch!

Napisz do nas: sklep@strefarolnika.pl  

Administratorem Twoich danych osobowych jest STREFA ROLNIKA Bartłomiej Piaskowski. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.

strefarolnika.pl Reviews with ekomi-pl.com

OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L

Wysyłka w: 24 - 72h
Dostawa: Całkowity koszt dostawy (do 30kg) sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 559,00 zł 559.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: SHELL
KOD PRODUKTU: RIMULA_R6LM20L

Opis

OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L

Olej Shell Rimula R6 LM to produkt oparty na innowacyjnej technologii, która pozwala spełnić wymogi techniczne i funkcjonalne firm transportowych i budowlanych, posiadających floty składające się intensywnie eksploatowanych pojazdów ciężarowych i autobusów z silnikami Diesla oraz CNG. Zapewniając wszechstronną ochronę, olej Shell Rimula R6 LM umożliwia zoptymalizowanie operacji transportowych dzięki:
- Obniżeniu poziomu emisji: może być stosowany w pojazdach z katalizatorem i filtrem cząstek stałych, co zapewnia wydajność i trwałość układu wydechowego pojazdu.
- Oszczędności kosztów eksploatacji: dłuższe okresy między wymianą oleju i uniwersalność zastosowania powalają obniżyć koszty eksploatacji i magazynowania oraz obniżyć ilość zużytego oleju.

Moc ochrony
Shell Rimula R6 LM zapewnia potrójną ochronę:
Syntetyczne oleje bazowe pozwalają uzyskać jeszcze większą aktywność zastosowanych dodatków. Unikalna technologia dodatków. Wyjątkowy system zapobiegający zużyciu.
Połączenie tych czynników pozwala uzyskać wyjątkowe osiągi, wydłużyć okresy między wymianą oleju i zmniejszyć zużycie bez obniżania trwałości.
Formuła niskopopiołowa (low-SAPS) zapewnia ochronę dla katalizatora układu wydechowego i pomaga kontrolować gromadzenie się osadów w silnikach CNG, sprawiając, że olej ten jest idealnym rozwiązaniem dla firm, których parki maszyn składają się z pojazdów zasilanych różnymi rodzajami paliwa, samochodów ciężarowych i autobusów z silnikami niskoemisyjnymi.

Ochrona dla Ciebie- nasze doświadczenie
Technolodzy firmy Shell opracowali innowacyjny system zapobiegający zużyciu, który zapewnia dodatkową ochronę elementów silnika narażonych na szczególnie duże obciążenie. Badania laboratoryjne potwierdziły, że formuła ta umożliwiła zmniejszyć zużycie nawet do 50%.

Ograniczenie emisji
Ochrona wydajności układów kontroli emisji spalin jest ważna nie tylko ze względu na konieczność zapewnienia zgodności pojazdów z obowiązującymi przepisami, ale również dlatego, że zapewnia wydajną pracę pojazdu. Na przykład: zatkany filtr cząstek stałych (DPF) może być przyczyną większego zużycia paliwa. Olej Shell Rimula R6 LM cechuje się obniżoną zawartością popiołów i siarki, pomagając utrzymać osiągi najnowszych i przyszłych pojazdów na niezmiennym poziomie w okresie ich eksploatacji.
Przekraczając wymogi dotyczące limitów zawartości siarki i fosforu, stawiane przez takich producentów jak Mercedes-Benz, MAN i innych producentów sprzętu oryginalnego, olej Shell Rimula R6 LME zachowuje doskonałe właściwości ochronne, co zostało potwierdzone wieloma testami.

Obniżenie poziomu emisji – korzyści
Zastosowanie niewłaściwego oleju wywiera zauważalnie niekorzystny wpływ na takie elementy systemu wydechowego, jak filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, znacznie podwyższając koszty eksploatacji i zwiększając zużycie paliwa. Takie negatywne skutki potwierdziły testy producenta przeprowadzonych we współpracy z dostawcami filtrów DPF i firmami transportowymi.

Wpływ w warunkach rzeczywistych
Nasze badania praktyczne potwierdziły, że w porównaniu z konwencjonalnymi olejami o wysokiej zawartości popiołów o długim okresie między wymianami, (w większości przypadków spełniających normę
ACEA E4/MB 228.5), olej Shell Rimula R6 LM pomaga spowolnić gromadzenie się osadów w filtrze DPF. Przynosi to mniejsze ciśnienie wsteczne (patrz poniżej), co z kolei przekłada się na obniżenie kosztów konserwacji filtra DPF i oszczędności paliwa.

Oszczędności kosztów eksploatacji.
Shell Rimula R6 LM może pomóc obniżać koszty eksploatacji poprzez:
Wydłużenie okresów między wymianami – ograniczenie wizyt w warsztatach.
Większa trwałość silnika – mniej niezaplanowanych czynności serwisowych
Łatwe zaopatrzenie w środki smarne – jeden olej praktycznie dla wszystkich marek silników, zarówno Diesla jak i CNG.
Doskonała wydajność silnika Shell Rimula R6 LM w testach osadów na tłokach stosowanych przez takich producentów jak Mercedes-Benz oraz MAN pozwoliła uzyskać aprobaty w tych i w innych testach olejów o wydłużonym okresie między wymianami (patrz poniżej).

Shell Rimula R6 LM zapewnia wydłużone okresy między wymianami i wyjątkową czystość tłoków, co potwierdziły testy.
Doskonałe właściwości ochronne oleju Shell Rimula R6 LM oraz jego zdolności oczyszczania tłoków i wału korbowego pozwalają osiągnąć długą i niezawodną pracę silnika. Np. olej ten wyraźnie przekracza wymagania testu zużycia Mercedes-Benz OM 602A.

Dlaczego warto zastosować olej Shell Rimula R6 LM?
Olej Rimula R6 LM jest przeznaczony do użytkowania w różnych intensywnie eksploatowanych pojazdach transportu drogowego. Spełniając wymogi wielu amerykańskich, europejskich i japońskich producentów silników, jest szczególnie zalecany do stosowania w samochodach ciężarowych i pojazdach transportu publicznego, wyposażonych w nowoczesne silniki niskoemisyjne, a zwłaszcza we flotach posiadających pojazdy  w różnym wieku i różnego typu.
Posiada również odpowiednie aprobaty do stosowania w wysokoobciążonych silnikach CNG firm Mercedes-Benz, MAN oraz Volvo, dzięki czemu jest szczególnie polecany do stosowania we flotach transportu publicznego, w skład których wchodzą pojazdy napędzane gazem i olejem napędowym.
Olej Shell Rimula R6 LM przewyższa normy jakości określone specyfikacjami branżowymi, takimi, jak norma API CI-4, ACEA E6 oraz E7 i jest szczególnie zalecany do pojazdów wyposażonych w silniki Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF).

Specyfikacje i aprobaty
ACEA:E7, E6,E4-99; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20077; DAF: Spełnia ACEA E6 &; E4-99; Mack: EO-M+; MAN: 3477, 3271-1; Aprobata MB: 228.51, 226.9; MTU; Category 3.1; Samochody ciężarowe Renault: RD-2; Volvo: CNG, VDS-2.

Koszty dostawy Całkowity koszt dostawy (do 30kg)

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

strefarolnika.pl Reviews with ekomi-pl.com
  •      Bezpieczne płatności
  •      Szybka wysyłka
  •      14 dni na zwrot

Masz pytania dotyczące produktu?  Napisz lub zadzwoń.

Tel. 730 516 520 sklep@strefarolnika.pl

Zarejestruj się i zyskaj 2% rabatu.

Zapraszamy do współpracy warsztaty mechaniczne.

 

Oryginalne numery porównawcze i nazwy zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia mają charakter poglądowy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium