OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 5L
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 5L
SPECYFIKACJA
ACEA E5 / E7
API CI-4 / CH-4 / SJ
DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3
MAN M 3275
CUMMINS 20076 / 20077 / 20078
CATERPILLAR CF-1
15W40
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 20L
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 20L
SPECYFIKACJA
ACEA E5 / E7
API CI-4 / CH-4 / SJ
DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3
MAN M 3275
CUMMINS 20076 / 20077 / 20078
CATERPILLAR CF-1
15W40
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 10W30 20L
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 20L
SPECYFIKACJA
- API: GL-4
- MASSEY FERGUSON: CMS M 1145 / 1143
- VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)
- ZF : TE-ML 03E / 05F / 06K / 17E
- JOHN DEERE : JDM J 20C
- CNH : MAT 3505 / 3525 / 3526
- CASE : MS 1206 / 1207 / 1209
- NEW HOLLAND : NH 410B / NH 410C
- FORD : M2C 134D / FHNA 2C 201.00
- KUBOTA : UDT
- Mc CORMICK : HTX
- AGCO/Allis : 821 XL
- CLAAS / RENAULT AGRICULTURE
Olej MPV Dynatrans można zastąpić olejem Arbor MTF
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 10W30 5L
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 5L
SPECYFIKACJA
- API: GL-4
- MASSEY FERGUSON: CMS M 1145 / 1143
- VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)
- ZF : TE-ML 03E / 05F / 06K / 17E
- JOHN DEERE : JDM J 20C
- CNH : MAT 3505 / 3525 / 3526
- CASE : MS 1206 / 1207 / 1209
- NEW HOLLAND : NH 410B / NH 410C
- FORD : M2C 134D / FHNA 2C 201.00
- KUBOTA : UDT
- Mc CORMICK : HTX
- AGCO/Allis : 821 XL
- CLAAS / RENAULT AGRICULTURE
OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 8900 10W40 5L
Olej silnikowy typu Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zalecany do stosowania w silnikach spełniających normy emisji Euro VI i starszych. Jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w rozbudowane systemy oczyszczania spalin (SCR, DPF). Posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i antykorozyjne. Pozwala osiągać długie okresy pomiędzy wymianami oleju (wymagane np. przez DAF, MAN czy Mercedes-Benz).
NORMY I SPECYFIKACJE:
10W40
ACEA E6, E7, E9 E4;
API CJ-4, CI-4, CH4
TOTAL RUBIA 8900 10W40 to olej niskopopiołowy do najnowszych silników z DPF i SCR.
Może być stosowany jako zamiennik oleju AMBRA UNITEK oraz AKCELA UNITEK.
OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 3100 10W40 20L
TOTAL RUBIA OPTIMA 3100 10W40
Olej silnikowy typu Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zalecany do stosowania w silnikach spełniających normy emisji Euro VI i starszych. Jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w rozbudowane systemy oczyszczania spalin (SCR, DPF). Posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i antykorozyjne. Pozwala osiągać długie okresy pomiędzy wymianami oleju (wymagane np. przez DAF, MAN czy Mercedes-Benz).
NORMY I SPECYFIKACJE:
10W40
ACEA E6, E7, E9 E4;
API CJ-4, CI-4, CH4
TOTAL RUBIA 3100 10W40 to olej niskopopiołowy do najnowszych silników z DPF i SCR.
Może być stosowany jako zamiennik oleju AMBRA UNITEK oraz AKCELA UNITEK.
OLEJ PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS LS 80W90 5L
OLEJ PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS LS 80W90 5L
Zapewnia odpowiednią czystość mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu. Zapobiega hałasowi i wibracji w trakcie intensywnego użytkowania. Dzięki swoim dodatkom zapewnia maksymalną ochronę mocno obciążonym przekładniom (również obciążanym udarowo). Doskonała kompatybilność z materiałami ciernymi. Bardzo wysoka jakość i obojętność wobec uszczelek.
NORMY I SPECYFIKACJE:
API: GL-5 LS
ZF TE-ML 05C, 12C, 16E
Jest odpowiedni do stosowania w większości specyficznych osi producentów sprzętu rolniczego: CLAAS_RENAULT, DEUTZ, FORD M2C 104A, SYER