OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 10W30 20L
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 20L
SPECYFIKACJA
- API: GL-4
- MASSEY FERGUSON: CMS M 1145 / 1143
- VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)
- ZF : TE-ML 03E / 05F / 06K / 17E
- JOHN DEERE : JDM J 20C
- CNH : MAT 3505 / 3525 / 3526
- CASE : MS 1206 / 1207 / 1209
- NEW HOLLAND : NH 410B / NH 410C
- FORD : M2C 134D / FHNA 2C 201.00
- KUBOTA : UDT
- Mc CORMICK : HTX
- AGCO/Allis : 821 XL
- CLAAS / RENAULT AGRICULTURE
Olej MPV Dynatrans można zastąpić olejem Arbor MTF
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 10W30 5L
OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS MPV 5L
SPECYFIKACJA
- API: GL-4
- MASSEY FERGUSON: CMS M 1145 / 1143
- VOLVO CE: WB 101 (=Volvo97303)
- ZF : TE-ML 03E / 05F / 06K / 17E
- JOHN DEERE : JDM J 20C
- CNH : MAT 3505 / 3525 / 3526
- CASE : MS 1206 / 1207 / 1209
- NEW HOLLAND : NH 410B / NH 410C
- FORD : M2C 134D / FHNA 2C 201.00
- KUBOTA : UDT
- Mc CORMICK : HTX
- AGCO/Allis : 821 XL
- CLAAS / RENAULT AGRICULTURE
OLEJ PRZEKŁADNIOWY TOTAL DYNATRANS LS 80W90 5L
Zapewnia odpowiednią czystość mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu. Zapobiega hałasowi i wibracji w trakcie intensywnego użytkowania. Dzięki swoim dodatkom zapewnia maksymalną ochronę mocno obciążonym przekładniom (również obciążanym udarowo). Doskonała kompatybilność z materiałami ciernymi. Bardzo wysoka jakość i obojętność wobec uszczelek.
NORMY I SPECYFIKACJE:
API: GL-5 LS
ZF TE-ML 05C, 12C, 16E
Jest odpowiedni do stosowania w większości specyficznych osi producentów sprzętu rolniczego: CLAAS_RENAULT, DEUTZ, FORD M2C 104A, SYER
OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 8900 10W40 20L
Olej silnikowy typu Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zalecany do stosowania w silnikach spełniających normy emisji Euro VI i starszych. Jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w rozbudowane systemy oczyszczania spalin (SCR, DPF). Posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i antykorozyjne. Pozwala osiągać długie okresy pomiędzy wymianami oleju (wymagane np. przez DAF, MAN czy Mercedes-Benz).
NORMY I SPECYFIKACJE:
10W40
ACEA E6, E7, E9 E4;
API CJ-4, CI-4, CH4
TOTAL RUBIA 8900 10W40 to olej niskopopiołowy do najnowszych silników z DPF i SCR.
Może być stosowany jako zamiennik oleju AMBRA UNITEK oraz AKCELA UNITEK.
OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 8900 10W40 5L
Olej silnikowy typu Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) zalecany do stosowania w silnikach spełniających normy emisji Euro VI i starszych. Jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w rozbudowane systemy oczyszczania spalin (SCR, DPF). Posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i antykorozyjne. Pozwala osiągać długie okresy pomiędzy wymianami oleju (wymagane np. przez DAF, MAN czy Mercedes-Benz).
NORMY I SPECYFIKACJE:
10W40
ACEA E6, E7, E9 E4;
API CJ-4, CI-4, CH4
TOTAL RUBIA 8900 10W40 to olej niskopopiołowy do najnowszych silników z DPF i SCR.
Może być stosowany jako zamiennik oleju AMBRA UNITEK oraz AKCELA UNITEK.
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 20L
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 20L
SPECYFIKACJA
ACEA E5 / E7
API CI-4 / CH-4 / SJ
DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3
MAN M 3275
CUMMINS 20076 / 20077 / 20078
CATERPILLAR CF-1
15W40
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 5L
OLEJ SILNIKOWY TOTAL TRACTAGRI HDX 15W40 5L
SPECYFIKACJA
ACEA E5 / E7
API CI-4 / CH-4 / SJ
DAIMLER-CHRYSLER MB page 228.3
MAN M 3275
CUMMINS 20076 / 20077 / 20078
CATERPILLAR CF-1
15W40